botanicalbox@interia.pl 600-124-286 lub 607-875-713
Zwroty
1. ZGODNIE Z USTAWĄ O PRAWACH KONSUMENTA Z DNIA 30 MAJA 2014 R. (DZ.U. 2014 R. POZ. 827 ZE ZM.) KLIENT MOŻE ZREZYGNOWAĆ Z TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE ON-LINE BEZ PODANIA PRZYCZYNY, POPRZEZ ZŁOŻENIE SPRZEDAJĄCEMU OŚWIADCZENIA ( NA ADRES E-MAIL: BOTANICALBOX@INTERIA.PL ) W TERMINIE 14 DNI OD DATY ODEBRANIA PRZESYŁKI.
2. ZWRACANY TOWAR POWINIEN BYĆ W STANIE NOWYM, NIENARUSZONYM BEZ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA, W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.
3. W CELU DOKONANIA ZWROTU NALEŻY DO PRZESYŁKI DOŁĄCZYĆ FORMULARZ ZWROTU TOWARU ( WZÓR DOSTĘPNY PONIŻEJ ).
4. PRODUKT NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES: BOTANICAL-BOX.PL FIRMA: FABRYKA ŚLUBNA, ALDONA WAKALSKA, UL. KOSYNIERÓW 11, 66-008 ŚWIDNICA
5. KOSZTY ZWROTU PONOSI KUPUJĄCY.
6. NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM ORAZ WYSYŁANYCH NA WŁASNĄ RĘKĘ BEZ WCZEŚNIEJSZEGO KONTAKTU.
7. PROCEDURA ZWROTU JEST URUCHAMIANA W MOMENCIE OTRZYMANIA PRZESYŁKI. PO WERYFIKACJI TOWARU NASTĘPUJE ZWROT PŁATNOŚCI ( CENA PRODUKTU + KOSZT WYSYŁKI )NA KONTO BANKOWE KLIENTA W CIĄGU 14 DNI OD DATY FIZYCZNEGO OTRZYMANIA ZWROTU.
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
( NALEŻY WYDRUKOWAĆ I DOŁĄCZYĆ DO PACZKI LUB NAPISAĆ ODRĘCZNIE )
DANE ZWRACAJĄCEGO:
IMIĘ I NAZWISKO ____________________________
NUMER ZAMÓWNIENIA____________________________
NUMER TELEFONU_____________________________
ADRES E-MAIL _____________________________
DATA ZAKUPU ______________________________
ZWRACANE POZYCJE / ILOŚĆ
1.___________________________
2.___________________________
3.___________________________
4.___________________________
ZWROT NALEŻNOŚCI
KWOTA ZWROTU ( CENA PRODUKTU + KOSZT WYSYŁKI )
_____________ zł
NUMER KONTA _____________________________
NAZWA BANKU_____________________________
IMIĘ I NAZWISKO ( KLIENTA ) _____________________________
ADRES _____________________________
PODPIS __________________
REKLAMACJE:
DOKŁADAMY WSZELKICH STARAŃ, ABY NASZE ZESTAWY BOTANICAL-BOX BYŁY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI. PRZEZNACZONE SĄ DO HOBBYSTYCZNEJ UPRAWY ROŚLIN. NA POWODZENIE W HODOWLI MA WPŁYW SZEREG CZYNNKÓW TAKICH JAK: OKRES WYSIEWU, ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ TEMPERATURY ORAZ WILGOTNOŚCI POWIETRZA I PODŁOŻA ORAZ STOPIEŃ NASŁONECZNENIA W ZALEŻNOŚCI OD PORY ROKU. NIEPOWODZENIE W UPRAWIE NIE JEST ZALEŻNE OD SPRZEDAJĄCEGO - DLATEGO NIE MOŻE BYĆ PODSTAWĄ DO REKLAMACJI.
REKLAMACJE PRZYJMOWANE SĄ TYLKO W UZASADNIONYCH PRZYPADKACH: ( WADY UKRYTE TOWARU, NIEKOMPLETNY TOWAR, TOWAR NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM – WYSŁANY INNY NIŻ ZAMÓWIONY ). W RAZIE REKLAMACJI KOSZTY WYSYŁKI ZWROTNEJ PONOSI KUPUJĄCY. JEŻELI POMYŁKA WYNIKNIE ZE STRONY SPRZEDAJĄCEGO ( WYSŁANY ZOSTANIE INNY TOWAR NIŻ ZAMÓWIONY), WÓWCZAS SPRZEDAJĄCY PONOSI KOSZTY WYSYŁKI.
PROCEDURA:
1. REKLAMACJĘ NALEŻY ZGŁOSIĆ NA E-MAIL: BOTANICALBOX@INTERIA.PL NIEZWŁOCZNIE PO OTRZYMANIU TOWARU. OTRZYMAJĄ PAŃSTWO OD NAS E-MAIL ZWROTNY.
2. NASTĘPNIE REKLAMOWANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ W CIĄGU 14 DNI NA ADRES: BOTANICAL-BOX.PL FIRMA: FABRYKA ŚLUBNA, ALDONA WAKALSKA, UL. KOSYNIERÓW 11, 66-008 ŚWIDNICA.
3. DO PRZESYŁKI NALEŻY DOŁĄCZYĆ PISEMNĄ REKLAMACJĘ, KTÓRA POWINNA ZAWIERAĆ: IMIĘ, NAZWISKO, NR ZAMÓWIENIA ORAZ PRZYCZYNY REKLAMACJI, A TAKŻE NR KONTA ( DO EWENTUALNEGO ZWROTU ŚRODKÓW ).
4. REKLAMOWANY TOWAR POWINIEN BYĆ W STANIE NIENARUSZONYM BEZ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA, W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.
5. KAŻDĄ UZASADNIONĄ REKLAMACJĘ ROZPATRUJEMY W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA TOWARU.
6. PO UWZGLĘDNIENIU REKLAMACJI PROPONUJEMY WYMIANĘ TOWARU LUB ZWROT PIENIĘDZY.
UWAGA: NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM ORAZ WYSYŁANYCH NA WŁASNĄ RĘKĘ BEZ WCZEŚNIEJSZEGO KONTAKTU.